اهدای لوح تقدیر و جوایز دانش آموزان شرکت کننده در نهمین دوره مسابقات قرآن پرتو نور

  • توسط
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۲
  • دیدگاه غیر فعال شده است

مقام معظم رهبری مد ظله العالی: باید به قرآن نزدیک شد. شما جوان های عزیز و همه جوان هایی که این حرف را در سرتاسر کشور می شنوید، بدانید در قرآن حکمت هست، نور هست، شفا هست. عقده هایی که بر اثر چالش های موجود مادی دنیا در دل و جان انسان به وجود می آید، سرانگشت حکمت قرآنی می تواند همه این عقده ها را باز کند. این، واقعیت است. دل ها را باز می کند، شرح صدر می دهد، امید می دهد، نور می دهد، عزم راسخ برای حرکت در صراط مستقیم می دهد. با قرآن باید مواجه شد و این ها را گرفت.

همزمان با ماه مباک رمضان و بهار قرآن، دانش آموزان شرکت کننده در نهمین دوره مسابقات قرآن پرتو نور در محل دبیرخانه دختران حضور یافتند. به این منظور، به شرکت کنندگان اطلاع رسانی شد و این عزیزان به همراه اولیا خود جهت دریافت لوح تقدیر و جوایز شان در محل دبستان دخترانه واحد یک حضور پیدا کردند و ضمن دریافت هدایا عکس یادگاری گرفتند.

خداوند متعال را شاکریم که به ما توفیق عنایت فرمود تا در این ماه مبارک،ماه قرآن، در خدمت دانش آموزان قرآنی مدارس امام حسین علیه السلام باشیم.

دانش آموزانی که موفق به حضور نشدند، می توانند در تاریخ هایی که مدارس اعلام می نمایند به مدرسه خود مراجعه نمایند و هدایای خود را دریافت کنند.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت