برگزاری مرحله آموزشگاهی نهمین دوره مسابقات قرآن پرتو نور – دبستان دخترانه امام حسین (ع) – تربت حیدریه

  • توسط
  • ۱۳۹۸-۱۰-۰۲
  • دیدگاه غیر فعال شده است

اُنس با قرآن کریم موجب نشاط و شادابی انسان، هم در زندگی روزمره‌ و هم موجب پاداش اُخروی خواهد شد. این کتاب آسمانی همان قوانین جامع هدایت انسانی به شمار می‌آید. به همین جهت است که معجزه‌ جاوید اسلام شمرده شده است. اُنس با قرآن، یکی از برنامه‌های با اهمیت در فرهنگ و جامعه‌ اسلامی است و جزء جدایی‌ناپذیر دین و ایمان انسانی است؛ زیرا پذیرفته نیست کسی ادعای پیروی از قرآن داشته باشد، اما اُنسی با آن نداشته باشد و از آن بهره نگیرد؛ نه بخواند، نه بدان عمل کند و چه بسا شناختی نیز از آن نداشته باشد.

با توجه به اهمیت انس با قرآن کریم در بین دانش آموزان و به منظور تقویت و ترویج فرهنگ قرآن و شناخت و پرورش استعدادهای قرآنی دانش آموزان، امروز چهارشنبه 27 آذر ماه 98 اولین مرحله مسابقات قرآنی (مرحله آموزشگاه) در چهار رشته صحت قرائت نماز، ترتیل، حفظ و قرائت و روخوانی در محیط رقابتی سالم و باشکوه هم شان قرآن در نمازخانه آموزشگاه برگزار گردید.

این مسابقات با داوری مربی محترم قرآن”سرکار خانم مزدورپریش”، واحد پرورشی و مربیان دلسوز و زحمتکش قرآن با دقت و ظرافت در بین دانش آموزان انجام پذیرفت. اسامی نفرات برتر این دوره از مسابقات در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت