اولین مرحله مسابقات قرآنی پرتو نور مدارس ابتدایی- دبستان دخترانه امام حسین (ع) شماره 2 سبزوار

  • توسط
  • ۱۳۹۸-۱۰-۲۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

اولین دوره ی جشنواره قرآنی پرتو نور مدارس ابتدایی امام حسین (ع) سبزوار در محل دبستان شماره 2 امام حسین (ع) در تاریخ 11 دی ماه به صورت خلاق و شاد برگزار شد.
مراسم افتتاحیه ساعت 8 صبح با قرائت قرآن، اجرای مسابقه ی میلاد حضرت زینب(س) ، دکلمه ی قرآنی و … آغاز شد. پس از پذیرایی صبحانه با غذای گرم از فرشتگان قرآنی، ساعت 9 صبح رسما مسابقات در چهار رشته حفظ، قرائت، ترتیل و صحت نماز در اتاق های داوری به تفکیک آغاز شد. برنامه های جانبی جشنواره برگزای کارگاه هنر و خلاقیت بین دانش آموزان در 2 دوره مجزا برگزار شد. برگزاری ایستگاه ورزش و نشاط با اجرای مسابقات ورزشی در محوطه ی دبستان فضای حاکم بر جشنواره ی قرآنی را نشاطی دوباره بخشید.
در ادامه کارگاه قصه گویی و نمایش عروسکی برگزار شد. در خلال برگزاری کارگاه ها، دانش آموزان به شرکت در مسابقات در رشته ی خود می پرداختند.
پس از جمع بندی داوران، نفرات برتر در هر رشته معرفی شده و مراسم اختتامیه با اهدای جوایز به برگزیدگان و اهدای هدیه به تمام شرکت کنندگان و گرفتن عکس یادگاری پایان یافت.
با نوای دلنشین اذان، نماز جماعت نیز به صورت باشکوهی برگزار شد.
همچنین کلیپ روند اجرای این جشنواره در پایان اختتامیه پخش شد. جناب آقای عسگری نماینده فرهنگی مؤسسه و جناب آقای عطار به بازدید جشنواره تشریف فرما شده و عرض خداقوتی به دست اندرکاران برنامه داشتند.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت