آغاز طرح آیات قرآن کریم- دبستان مشهد واحد یک

  • توسط
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۶
  • دیدگاه غیر فعال شده است

قرآن کریم پیام روشن الهی است، که همه انسانها را به درستی ورستگاری دعوت می کند. معتبرترین منبع معارف الهی است که از جانب خدای سبحان برپیامبر خاتم (ص) نازل گشت.

از صدر اسلام تاکنون میان مسلمانان،توانایی خواندن وحفظ وفهم این پیام جاودانه از مهمترین ارکان تعلیم وتربیت بوده است. یکی از راه های برقراری انس دائمی با قرآن کریم وبهره مندی از آن حفظ آیات نورانی آن است. چرا که حافظ قرآن برای حفظ آیات وتسلط بر آن خودرا مقید به مرور دائمی آیات می داند.

این انس دائمی به مرور زمان باعث تسلط بر مفاهیم روشنگر و هدایت آفرین قرآن می گردد. بی تردید این عامل ،گام لازم ونخست برای سعادت است.

حضرت علی (ع)می فرمایند:ذهن کودک مانند زمین خالی است که آماده بارور شدن است.

چه خوب است که ما زمین خالی نو نهالمان رابا آیات پند آموز قرآن وسخنان گوهر بار ائمه بارور کنیم،تا آینده سالم ایشان والبته جامعه مان را تضمین کنیم.

ما در عین داشتن جسم سالم،نیازمند روحی سالم هستیم،که یکی از راه های دست یابی به روح سالم خواندن قرآن وعمل به دستورات آن است.

باتوجه به اهمیت این امر مهم و انس دائمی باقرآن ،طرح آیات قرآن کریم در کلیه پایه ها در روز 12 مهر ماه 99 به صورت مجازی با لطف وعنایت پروردگار آغاز شد.

پس بیاییم با انگیزه قوی و نیت خالصانه دست به دست هم دهیم وفرزندانی تربیت کنیم که علاوه بر جسم سالم،روحی بانشاط وپر از معنویت واخلاص داشته باشند.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت