اُنس با قرآن در خانه(تلاوت ۹ جزء قرآن کریم ،توسط دانش آموزان پایه چهارم وپنجم وششم ) – دبستان مشهد واحد یک

  • توسط
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

آیت‌الله بهجت رضوان الله تعالی علیه :

«به‌گونه‌ای قرآن بخوان که چشم تو قرآن را ببیند، گوش تو قرآن را بشنود و قلب تو نسبت به معارف بلند او حضور داشته باشد. باید آن را از آفرینندۀ قرآن تلقی کند، که قرآن را خدا می‌گوید و تو شنونده قرآن هستی».

یکی از فواید گوش دادن به قرآن در سلامت انسان عبارت است از تقویت نیروی بدنی و قوای جسمانی. این تاثیر با توانایی قرآن در ارتقاء کارآیی عملکرد مغز در ارتباط است. ما بخوبی می‌دانیم که مغز عضو اصلی بدن است و کنترل تمامی اندام‌ها و اجزاء بدن توسط مغز صورت می‌گیرد. بنابراین، اگر مغز عملکرد خوبی داشته باشد، سایر اندام‌های بدن هم عملکرد خوبی خواهند داشت.

از این روی، اگر می‌خواهید که بدن و مغزی قوی داشته باشید، باید بهترین غذاها را مصرف کنید و بطور منظم ورزش کنید و با این وجود از گوش دادن به آیات قرآن نیز غافل نشوید.

باتوجه به مناسبت گرامیداشت هفته قرآن و عترت مربیان محترم قرآن در 23 آذر ماه 99 برنامه و فعالیت اُنس با قرآن کریم در خانه برای دانش آموزان پایه چهارم وپنجم وششم، تلاوت یک جزء از قرآن را با نام و یاد خدا و سلامتی و ظهور مولایمان امام زمان(عج) و شادی روح شهدای اسلام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران ،بالاخص شهید سردار قاسم سلیمانی و پدران ومادران و اساتید و بزرگوارانی که ما را در این راه راهنمایی و همیاری کردند و شفای بیماران در نظر گرفتند.

دانش آموزان عزیز در ساعت کلاسی خود از طریق گوش دادن به فایل صوتی ،بطور هماهنگ یک جزءاز قرآن را تلاوت نمودند.

آرزو داریم از شفاعت قرآن بهره مند شویم وشرمنده نباشیم.

الهی آمین.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت