تلاوت فاطمی دانش آموزان در پویش ” هر خانه یک حسینیه” – دبستان دخترانه سبزوار واحد 1

  • توسط
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۲
  • دیدگاه غیر فعال شده است

حضرت زهرا(س): هرکس عبادات و کارهای خود را خالصانه برای خدا انجام دهد خداوند بهترین مصلحت ها و برکات خود را برای او تقدیر می نماید .

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، گروه دانش آموزی حافظان و قاریان مسابقات پرتو نور در دبستان شماره ۲ امام حسین علیه السلام عطر و بوی فاطمی به خود گرفته است. در این ایام در کنار فعالیت‌های قرآنی، احادیث، روایات، دکلمه و روضه خوانی با مضامین فاطمیه توسط دانش‌آموزان این گروه انجام گردید که مورد استقبال این عزیزان و خانواده های بزرگوارشان قرار گرفت. همچنین همگی در پویش “هر خانه یک حسینیه” یک تلاوت فاطمی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه سلام الیله علیها با تلاوت هر عضو یک گروه یک سوره، به همراه معنی، دو جزء ۲۹ و ۳۰ قرآن را ختم نمودند و ثوابش جهت شادی روح عزیزانمان در مجموعه مدارس امام حسین علیه السلام شهرستان سبزوار که در این ایام به رحمت خدا رفته اند، تقدیم گردید.

در حال حاضر دانش آموزانی که در شاخه ی قرائت شرکت کرده‌اند جهت صحت قرائت ویس های خود را ارسال می نمایند که توسط مربی قرآن آموزشگاه بر این امر نظارت می شود و  ایشان با ذکر نکات کلیدی این فرشته های قرآنی را رهنمود می سازند .

ضمن تشکر از همت دانش آموزان قرآنی در طرح پرتو نور، شایان ذکر است تأکید کنیم که دختران عزیزمان و حافظان پرتو نور در معانی قرآن تفکر داشته و آن را در حد توان درک و سعی دارند در زندگی روزمره راهنمای انجام کارهای خویش قرار دهند. با آرزوی سلامتی برای این عزیزان و با امید به اینکه انیس با قرآن بمانند و به روزگار به پایند.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت