تهیه و تدوین عکس نوشته اذکار روزانه توسط دانش آموز عطیه صبوحی- دبستان مشهد واحد یک

  • توسط
  • ۱۳۹۹-۱۱-۱۹
  • دیدگاه غیر فعال شده است

✨امام علی علیه السلام:

دل نوجوان مانند زمین خالی است که هر چه در آن افکنده شود آن را می پذیرد. تربیت فرزند مثل پرورش گل است. گل را آب می‌دهند و در نور میگذارند و همه‌ی زمینه‌ها را برای شکفتن آن فراهم می‌کنند تا خودش باز شود. اگر انسان بخواهد با دستش به باز شدن گل کمک کند و به آن شکوفایی مصنوعی بدهد آن را خراب می‌کند…

با توجه به اهمیت نکات دینی و مذهبی طبق سنوات همیشه از 12 بهمن ماه 99 اذکار روزانه در شروع کلاس برای عزیزان در کلیه پایه ها ارسال میشود.

درهمین راستا ،دانش آموز عزیزمان درپایه پنجم عطیه صبوحی با اُنس و علاقه تصاویر بسیار زیبایی همراه اذکار روزانه بامعنی آن انجام داده که این فعالیت ها بسیار ارزشمند می باشد،انشاءالله در ایام برای دوستان دیگر ارسال خواهد شد.

گاهی اوقات ذکر فقط بر زبان جاری می گردد که به آن«ذکر زبانی» می گویند که ممکنه آهسته یا بلند گفته بشه. در بعضی مواقع نیز ذکر علاوه بر زبان با اخلاص.در.نیت همراه است که به آن«ذکر.قلبی» گویند، سومین.مرحله از ذکر موقعی است که ذکر در رفتار.و گفتار.و.کردار فرد تأثیر گذار باشد و او را از گناه بازدارد که این والاترین عمل از جهت ارزش و تأثیرگذاری است و بالاترین سعادت و کلید تمام امور است.

با آرزوی توفیق روزافزون

قبلی «
بعدی »

آمار سایت