در راستای سلسله جلسات مسابقات قرآن مدارس ابتدایی امام حسین (ع) ، امروز یک شنبه دوم اسفند ماه ، رأس ساعت 9 صبح ، ششمین جلسه هماهنگی مسابقات قرآن در محل موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام ، با حضور جانشین محترم مدیر عامل موسسه ، مسئول محترم پشتیبانی جناب آقای اطمینان ، کارشناس فرهنگی برادران جناب آقای اصغرزاده ، کارشناس فرهنگی خواهران سرکار خانم دلیری ، مدیریت محترم دبستان پسرانه شماره 5 جناب آقای رضایی ، مدیریت محترم دبستان دخترانه شماره 1 سرکار خانم فغانی ، معاون پرورشی دبستان پسرانه 5 و معاون پرورشی و مسئول فناوری دبستان دخترانه 1 ، برگزار گردید .
پس از تلاوت آیات نورانی کلام وحی ، جناب آقای رضایی ( مسئول محترم دبیرخانه مدارس پسرانه ) و جناب آقای زاهد ( معاونت محترم پرورشی دبستان پسرانه 5 ) گزارشی از فعالیت ها و برنامه ریزی های انجام شده در راستای برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه را ارائه نمودند . در ادامه جناب آقای اصغرزاده پیرامون مسائل مربوط به اسکان دانش آموزان شهرستان های شرکت کننده در مسابقات و هماهنگی های لازم جهت برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه صحبت نمودند .
همچنین سرکار خانم فغانی ( مسئول محترم دبیرخانه مدارس دخترانه ) پیرو مصوبات پنجمین جلسه هماهنگی ، گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط دبیرخانه مدارس دخترانه را ارائه نمودند و پس از آن سرکار خانم دلیری به ارائه ی گزارش پیگیری امور مربوط به واحد فرهنگی خواهران پرداختند . در ادامه پس از مرور کلیه ی مصوبات جلسات هماهنگی از ابتدا تا کنون ؛ همکاران حاضر در جلسه در رابطه با برنامه های افتتاحیه و نحوه برگزاری مسابقات و مراسم اختتامیه به تبادل نظر پرداختند و تصمیمات مهمی اتخاذ شد .
مصوبات جلسه به شرح ذیل می باشد :
ردیف |
مصوبات |
|
1 |
تماس با مراکز شهرستان ها و پیگیری موضوع اسکان دانش آموزان |
مسئول پیگیری : واحد فرهنگی موسسه |
|
برگزاری مراسم افتتاحیه و نحوه ی اجرای مسابقات با توجه به ابلاغیه جلسات صورت گرفته و با نظارت و کنترل واحد فرهنگی موسسه بر عهده دبیرخانه می باشد . |
دبیرخانه دختران : دبستان دخترانه شماره 1 |
دبیرخانه پسران : دبستان پسرانه شماره 5 |
||
3 |
برنامه ریزی در روز مسابقات به گونه ای باشد که دانش آموزان مشهد زودتر از سایر دانش آموزان در مسابقات شرکت نموده و همکاران محترم بتوانند دانش آموزان را پس از اتمام مسابقات به آموزشگاه منتقل نمایند . |
|
4 |
پذیرایی مراسم افتتاحیه و اختتامیه |
مسئول پیگیری : واحد پشتیبانی موسسه |
5 |
تصویب فرم داوری توسط 2 دبیرخانه با نظارت واحد فرهنگی موسسه |
|
6
|
تکمیل فرم مشخصات سرپرست دانش آموزان
|
مسئول پیگیری مدارس شهرستان ها : واحد فرهنگی موسسه |
مسئول پیگیری مدارس مشهد : دبیرخانه پسران و دختران |
||
7 |
اعلام اسامی و تعداد مدعوین هر دبیرخانه جهت دریافت دعوتنامه مراسم اختتامیه |
اعلام به واحد فرهنگی موسسه |
8 |
آماده سازی مکان برگزاری مسابقات ، دو روز قبل از تاریخ برگزاری |
بررسی صوت – آلاچیق ها و …. |
9 |
ارائه ی لیست دانش آموزان و داوران محترم به واحد فرهنگی موسسه |
جهت خرید هدیه |
|
مکاتبه با صدا و سیما ، سازمان اوقاف ، روزنامه قدس ، واحد خبرگزاری ایکنا و … |
مسئول پیگیری : واحد فرهنگی موسسه |
11 |
ارائه طرح پیشنهادی نحوه چینش دانش آموزان و اهدای جوایز به واحد فرهنگی موسسه توسط هر دبیرخانه |
طی دو روز آینده |
12 |
طراحی صحنه سالن اختتامیه |
توسط دبیرخانه دختران |