بیان ارزش و اهمیت آب به عنوان یکی از نعمت های الهی و روشهای صرفه جویی در مصرف آن در قالب بیان داستان و پخش کلیپ آموزشی- دبستان دخترانه مشهد واحد سه 

  • توسط
  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

وَهُوَ الَّذِي يُرْسِلُ الرِّيَاحَ بُشْرًا بَيْنَ يَدَيْ رَحْمَتِهِ حَتَّى إِذَا أَقَلَّتْ سَحَابًا ثِقَالًا سُقْنَاهُ لِبَلَدٍ مَيِّتٍ فَأَنْزَلْنَا بِهِ الْمَاءَ فَأَخْرَجْنَا بِهِ مِنْ كُلِّ الثَّمَرَاتِ كَذَلِكَ نُخْرِجُ الْمَوْتَى لَعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ ( اعراف/57)

و اوست که بادها را پیشاپیش (باران) رحمتش مژده رسان می فرستد، تا آنگاه که ابرهای گرانبار را بردارند، آن را به سوی سرزمینی مرده برانیم، و از آن باران فرود آوریم؛ و از هر گونه میوه ای (از خاک) برآوریم. بدینسان مردگان را (نیز از قبرها) خارج می سازیم، باشد که متذکّر شوید.

در راستای آشنایی نوگلان عزیز پایه اول با ارزش و اهمیت نعمت آب در زندگی انسان، روز شنبه 21 آبان ماه 1401، ابتدا داستان چرخه آب و نحوه تشکیل آن برای دانش آموزان بیان گردید. سپس نوگلان قرآنی در قالب گروه های دو نفره، داستان را برای دوستان خود بازگو کردند و در پایان با روشهای صرفه جویی در مصرف آب در قالب پخش کلیپ آموزشی آشنا شدند.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت