برگزاری جشن قرآن ویژه شکوفه های اولی- دبستان دخترانه امام حسین (ع)-تربت حیدریه

  • توسط
  • ۱۴۰۲-۱۰-۱۱
  • دیدگاه غیر فعال شده است

کتاب قرآن را که باز میکنی، با نوری از علم و ایمان مواجه می شوی که اگر به آن بها داده و آن را به وجودت راه دهی، این نور هم وجودت را روشنایی خواهد بخشید و تو را به اوج خواهد رساند. قرآن کتاب راهنماییست که می تواند انسان را از فرش به عرش برساند، قران همان نور هدایتی ست که می تواند آدمی را متحول ساخته و از ان انسانی بهتر بسازد، انسانی که در جهان هستی مفیدتر و تاثیرگذارتر است.

در ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲، با هماهنگی مربی محترم قرآن در دوره اول “سرکار خانم محسنی” و معاونت محترم پرورشی “سرکار خانم طاهری”، جشن قرآن پایه های اول در مکان نمازخانه دبستان در فضایی نورانی برگزار گردید.

نوگلان قرآنی در حالی که تاجی از گل بر سر داشتند؛ به مکان جشن وارد شدند و سرود حاملان قرآن را بصورت دسته جمعی خواندند و حاملان عزیز قرآنی به خواندن سوره هایی از قرآن پرداختند. در ادامه برنامه، سرکار خانم محسنی ضمن اجرای اشعار قرآنی کودکانه از قرآن آموزان خواستند تا سرودهای زیبا و دکلمه های قرآنی را که آموزش دیده بودند؛ را بخوانند. در ادامه از صحبت های گرم و دلنشین معاونت محترم پرورشی سرکار خانم طاهری بهره بردند. در انتها کتاب های قرآن که تزیین شده بودند را همراه با جوایز ارزنده قرآنی دریافت کردند و پذیرایی از شکوفه های زیبا انجام پذیرفت تا خاطره ای به یادماندنی از جشن قرآن پایه اول برای همیشه در ذهنشان ثبت گردد.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت