برگزاری جلسه ی قرآن هفتگی در منزل یکی از دانش آموزان – دبستان پسرانه واحد 4

  • توسط
  • ۱۳۹۵-۱۰-۲۸
  • دیدگاه غیر فعال شده است

قال رسول الله صلی الله علیه و آله :اِنَّ هذَا القُرآنَ مَأدُبَةُ اللهِ فَتَعَلَّموا مَأدُبَتَهُ مَا استَطَعتُم ./این قرآن میهمانی ویژه خداوند است پس تا آنجا که توان دارید از این ضیافت بهره ببرید. (مجمع البیان)

براساس هماهنگی های انجام شده و دعوت اولیاء ارجمند دانش آموزان از عزیزان شرکت کننده در کلاس قرآن کریم، جلسه ی قرآن هفتگی این هفته در منزل دانش آموز قرآنی؛ سیدمحمدحسین مرتضوی برگزار گردید.
نوگلان قرآنی که علاقمندی خود را برای حضور در این جلسه اعلام نموده بودند، در ساعت مقرر در جلسه حضور یافتند. در این محفل روحانی که مدیریت محترم دبستان؛ جناب آقای علیخانزاده و مربی گرامی قرآن؛ جناب آقای مهذب نیز حضور داشتند، ابتدا تلاوتی از آیات کلام الله مجید از قاریان برجسته، به صورت صوتی پخش گردید. در ادامه برخی از دانش آموزان که آمادگی تلاوت به سبک قرائت را داشتند، این آیات نورانی را تلاوت نمودند.
سپس پرسش و پاسخ قرآنی بین مربی محترم قرآن و دانش آموزان انجام گردید. در ادامه به صورت داوطلبانه برخی از دانش آموزان تلاوت هایی را انجام دادند. سپس مربی محترم، دعا نمودند و عزیزان قرآنی آمین گفتند که در رأس همه ی این دعاها، دعا برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) بود.
در ادامه مدیریت محترم، از حضور نوگلان حضور یافته در این محفل، تشکر نمودند و ارزش و ثواب حضور در اینگونه محافل را برای آنها شرح دادند. در پایان میزبان ارجمند از همه ی حاضرین در جلسه، پذیرایی به عمل آوردند.
در اینجا لازم است از این خانواده ی محترم که میزبان این محفل نور بودند، تقدیر و تشکر نماییم.

دبستان پسرانه امام حسین (ع) واحد 4

قبلی «
بعدی »

آمار سایت