برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآن پرتو نور

  • توسط
  • ۱۳۹۵-۱۲-۰۳
  • دیدگاه غیر فعال شده است

مقام معظم رهبری امام خامنه ای ( مدظله العالی ) می فرمایند : من باز هم به جوانان عزیزمان توصیه می کنم که با قرآن اُنس بگیرید، با قرآن مجالست کنید. « و ما جالس هذا القران أحد الّا قام عنه بزیاده او نقصان، زیاده فى هدى او نقصان من عمى» ؛ هر بارى که شما با قرآن نشست و برخاست کنید، یک پرده از پرده‌هاى جهالت شما برداشته می شود؛ یک چشمه از چشمه‌هاى نورانیت در دل شما گشایش پیدا می کند و جارى می شود. اُنس با قرآن، مجالست با قرآن، تفهم قرآن، تدبر در قرآن، این ها لازم است.

پس از اجرای مراسم افتتاحیه ششمین دره مسابقات قرآن پرتو نور و هدایت دانش آموزان به محل برگزاری مسابقات، دانش آموزان در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، روخوانی، قرائت و صحت قرائت و معنی نماز به رقابت پرداختند.
دانش آموزان رشته ی قرائت در محل نمازخانه ی مجتمع و دانش آموزان رشته های حفظ، ترتیل، روخوانی و صحت قرائت و معنی نماز در آلاچیق های از پیش تعیین شده قرار گرفتند. مسابقات تا ساعت 12 ظهر در محیطی آرام و صمیمی به طول انجامید .
شایان ذکر است هیئت محترم داوران، خانم ها راضیه دلالی نژاد و رضایی (رشته قرائت)، خانم ها بیگی و مرضیه دلالی نژاد (رشته حفظ) و خانم ها طاهره باردل و مرضیه باردل (رشته های ترتیل ، روخوانی، صحت قرائت و معنی نماز)، ضمن حضور در مجتمع، داوری این دوره از مسابقات را به عهده داشتند.
در پایان مسابقات، جلسه ای با حضور مسئول محترم فرهنگی خواهران سرکار خانم دلیری، هیئت محترم داوران و اعضای دبیرخانه برگزار گردید و نتایج داوری مورد بررسی قرار گرفت. اسامی دانش آموزان برتر در مراسم اختتامیه اعلام می گردد.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت