برگزاری مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات قرآن پرتو نور

  • توسط
  • ۱۳۹۵-۱۲-۰۳
  • دیدگاه غیر فعال شده است

امروز سه شنبه سوم اسفند ماه 95 ، مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات قرآن پرتو نور درمحل دبیرخانه پسران واقع در دبستان واحد 5 برگزار گردید. این مراسم با همخوانی سوره حمد توسط دانش آموزان دبستان واحد 5 شروع و در ادامه،صلوات خاصه امام رضا(ع) زینت بخش فضای نمازخانه دبستان شد.

اجرای دسته جمعی سرود جمهوری اسلامی و پخش کلیپ افتتاحیه مسابقات از دیگر برنامه های این مراسم بود. این مراسم با سخنرانی مدیریت دبیرخانه ی مسابقات،جناب آقای رضایی و عرض خیرمقدم ایشان به مهمانان حاضر در جلسه ادامه یافت و ایشان با ایراد سخنانی مفید، امر تدبر در آیات را از نکات بسیار مهم تلاوت قرآن برشمردند و همچنین متذکر شدند قرآن در تمامی مراحل زندگی باید الگو قرار گیرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام امجدی، امام جماعت محترم دبستان پسرانه واحد 4،به ایراد سخنرانی کوتاهی در خصوص احترام به خادمین قرآنی خصوصا اساتید  و مربیان دانش آموزان پرداختند و در ادامه یادآور شدند که حضور در جلسات قرآنی نعمتی بزرگ از سوی خداوند است که باید شکرگزار آن باشیم. در این بین مجری این مراسم جناب آقای کامل ضمن تشکر و خیر مقدم به میهمانان از حجت الاسلام نصیری بعنوان نماینده هیئت داوران دعوت کردند تا ضمن خوشامدگویی از طرف داوران به متسابقین سخرانی کوتاهی داشته باشند.

در پایان مراسم افتتاحیه دانش آموزان پس از پذیرایی،به سمت محل برگزاری مسابقه خود که برای هر رشته بصورت جداگانه تعیین گردیده بود همراهی شدند و مسابقات راس ساعت 15 در رشته های قرائت،حفظ،ترتیل،روخوانی و اذان آغاز گردید.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت