بازدید از کلاس های تخصصی مدارس تحت پوشش دبیرخانه مسابقات قرآن “پرتو نور”

  • توسط
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۹
  • دیدگاه غیر فعال شده است
درمان خود را از قرآن بخواهید، و در سختیها از قرآن یارى بطلبید، که در قرآن درمان بزرگترین بیماریها یعنى کفر و نفاق و سرکشى و گمراهى است، پس به وسیله قرآن خواسته هاى خود را از خدا بخواهید، و با دوستى قرآن بخدا روى آورید، و به وسیله قرآن از خلق خدا چیزى نخواهید، زیرا وسیله اى براى تقرب بندگان بخدا، بهتر از قرآن وجود ندارد.
در راستای ایجاد انگیزه و نشاط در بین مربیان محترم قرآن و دانش آموزان شرکت کننده در کلاس های تخصصی قرآن کریم،دبیر دبیرخانه مسابقات قرآن پرتو نور”سرکار خانم فغانی” و معاونت پرورشی”سرکار خانم سیدان” طبق هماهنگی هایی که از روزهای قبل با دبستان دخترانه – واحد 3 انجام داده بودند، جهت عرض خسته نباشید و خدا قوت به معاون محترم پرورشی”سرکار خانم معین درباری” و معلم دلسوز و زحمتکش قرآن”سرکار خانم بخشی زاده” در کلاس تخصصی قرآن حضور یافتند.
در این بازدید سرکار خانم فغانی مطالب ارزشمندی در رابطه با اهمیت حفظ و قرائت کلام الله مجید را برای دانش آموزان بیان نمودند، معاون پرورشی و مربی قرآن نیز توضیحاتی پیرامون چگونگی برگزاری کلاس ها و آموزش دانش آموزان را به ایشان ارائه دادند. در پایان قرائت زیبای یکی از قاریان پایه پنجم محفل آرای مجلس قرآنی ما شد.
قبلی «
بعدی »

آمار سایت