برگزاری دومین جلسه مسابقات قرآن پرتو نور

  • توسط
  • ۱۳۹۷-۰۸-۲۷
  • دیدگاه غیر فعال شده است

امام علی (ع) می فرمایند: آگاه باشید که برای کسی بعد از قرآن، فقری نخواهد بود و برای کسی قبل از قرآن، غنایی حاصل نیست. پس به جهت دردهایتان از قرآن شفا خواهید و به واسطه قرآن بر سختی ها یاری بجویید. چرا که در آن شفای بزرگ ترین دردها یعنی کفر، نفاق، تباهی و ضلالت است. پس به واسطه قرآن از خدا درخواست کنید و با عشق به قرآن به سویش روآورید و با وجود آن از خلقش چیزی نخواهید چرا که بندگان با چیزی همانند قرآن به سوی خدا روی نیاورده اند.
در راستای اجرای برنامه‌های مربوط به هشتمین دوره مسابقات قرآن پرتو نور ، امروز یکشنبه ۲۷ آبان ماه ۹۷ دومین جلسه این مسابقات در محل دفتر مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام برگزار گردید. این جلسه با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم توسط جناب آقای کامل آغاز شد و پس از تلاوت قرآن مدیران محترم دبیرخانه ها فعالیت های اجرایی مدارس در حیطه مسابقات را که از ابتدای سال تحصیلی انجام پذیرفته بود را ارائه نمودند در ادامه به بررسی امور و مسائل جاری پرداختند.
مصوبات این جلسه به شرح زیر می باشد:
* مصوب گردید داوران مسابقات دبیرخانه ها تعیین و اسامی آنها تا تاریخ ۹۷/۰۸/۲۷ به واحد فرهنگی موسسه ارسال گردد و در صورت تایید ، امور مربوط به داوری پی گیری گردد .
* قبل از اجرای مسابقات قرآنی اقدام به تهیه عکس دسته جمعی از دانش آموزان شرکت کننده در هر مدرسه گردد. مسئولیت این امر به عهده فرهنگی موسسه می باشد که در روز اختتامیه به مدیران مدارس تقدیم شود .
* برنامه های اجرایی دبیرخانه ها در مراسم اختتامیه ، با رویکرد قرآنی تهیه کردد ( دبیرخانه دختران اجرای سرود و دبیرخانه پسران تئاتر ) ( لازم به ذکر است برنامه های دو دبیرخانه حداکثر در ۱۰ دقیقه اجرا گردد)
* اعلام مدارس غیر فعال در سایت قرآن توسط دبیرخانه به موسسه و ارسال نامه از طرف مدیر عامل جهت تذکر به آنان .
* متن پیشنهادی لوح تقدیر از هر دبیرخانه یک متن ، تهیه ودر جلسه آینده ارائه گردد.
* کارت ورود به جلسه دانش آموزان توسط هر دبیرخانه به صورت اختیاری تهیه گردد.
* متن دعوت نامه اختتامیه مراسم جهت دعوت از اولیا تهیه و در جلسه آینده ارائه شود.
* مصوب گردید جناب آقای پر دل ، پوستر مسایقات به همراه توضیحات لازمه رابا همکاری واحد IT تهیه نموده و در کانال سروش تمامی مدارس امام حسین (ع) درج نمایند .
جلسه باصلواتی برمحمد وآل محمد خاتمه یافت .

قبلی «
بعدی »

آمار سایت