بازدید از کلاس های تخصصی قرآن در دبستان دخترانه واحد ۲- دبستان دخترانه امام حسین(ع) مشهد واحد یک

  • توسط
  • ۱۳۹۷-۱۰-۰۴
  • دیدگاه غیر فعال شده است

قرآن کتاب نور و هدایت است همان طور که گفته شد برخی از علوم به خاطر قرآن و به خاطر فهم بهتر قرآن یا حتی قرائت صحیح قرآن به وجود آمد. اما در کنار همه دست‌اندرکاران و خادمان قرآن آنچه هدف اصلی ماست، انس قلوب جامعه با حقایق قرآن است. البته که خطوط قرآن چشم‌نواز است و البته که صوت قرآن نوازش همه سامعه‌های این جامعه است. اگرچه نشاط و لذت چشم و گوش با قرآن مجید است اما هدف نهایی اجرای مفاهیم قرآن در سراسر زندگی بشر است. انس عملی با قرآن فخر و افتخار همه ماست.خداوند به همه ما توفیق دهد که همه ما خادم و تلاوت کننده قرآن باشیم، قرآن را درک کنیم و بفهمیم و در آن تدبر کنیم و برای اجرای آیات قرآن مجید در این کشور امام زمان (عج) بر تلاش خود بیفزاییم. خدایا قلب ما را به نو هدایت قرآن همواره منور و روشن قرار بده.

همزمان با هفته قرآن و عترت همچنین میلاد با سعادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن عسکری علیه السلام پدر بزرگوار امام زمان عجل الله فرجه الشریف و در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی در مدارس و در بین دانش آموزان همچنین اجرای سنت پسندیده میهمانی مسئولین دبیرخانه دختران مسابقات پرتو نور سرکار خانم  فغانی و معاونت محترم پرورشی سرکار خانم آل سیدان میهمان دبستان دخترانه واحد ۲ شدند.ایشان ابتدا از نمایشگاه زیبای قرآنی که به مناسبت هفته قرآن و عترت در دبستان واحد ۲ برپا گردیده بود دیدن کرده، سپس از کلاس تخصصی قرآن  بازدید نمودند.  مربیان محترم قرآن زحمات زیادی بابت اجرای برنامه های جذاب از جمله دکلمه، شعر و هم خوانی آیات قرآن متحمل شده بودند و دانش آموزان به خوبی برنامه های مذکور را به نمایش گذاشتند. به مناسبت هفته قرآن و عترت از معلمین محترم قرآن توسط دبیرخانه مسابقات قرآن پرتو نور تقدیر به عمل آمد و هدایایی به این عزیزان تقدیم شد.

بر خود لازم می دانیم از مدیریت محترم آموزشگاه سرکار خانم دژم و معاونت محترم پرورشی سرکار خانم کریمی و مربی محترم پرورشی سرکار خانم نوبخت که با میزبانی بسیار شایسته و زیبای شان فضایی دلنشین و صمیمی ایجاد نمودند، تشکر و قدردانی نماییم. انشاالله در پناه صاحب قرآن موفق و موید باشند.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت