برگزاری سومین جلسه مسابقات قرآن پرتو نور

  • توسط
  • ۱۳۹۷-۱۰-۰۸
  • دیدگاه غیر فعال شده است

«وسائل الشیعه، ج ۶، ص ۱۹۲»

پیامبر اکرم – صلّی الله علیه و آله – فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرموده: من به کسی که به خاطر دعوت و خواست من به قرائت قرآن مشغول شود، بهترین ثواب شکرگزاران را می بخشم.

تبیین آثار و برکات مسابقات قرآنی برای مسئولان ذی‌ربط تصمیم گیرنده به نهادینه شدن مبانی قرآنی در جامعه کمک می‌کند. برگزاری مسابقات قرآنی پرتو نور تأثیر بسیار زیادی در سبک زندگی قرآنی و حاکمیت رفتارهای قرآنی دارد، بی‌شک مسئولان دلسوز و زحمتکش دبیرخانه های برگزاری مسابقات قرآن بیش از پیش وارد میدان شده و به میزانی که توفیق خدمت به قرآن را دارند برای هر چه باشکوه تر برگزار نمودن هشتمین دوره مسابقات قرآن تلاش می کنند.

مسئولین محترم فرهنگی موسسه امام حسین علیه السلام ، همچنین اعضای محترم دبیرخانه دختران و پسران در هشتمین روز از دی ماه۹۷ در دبستان دخترانه امام حسین(ع) – واحد یک گرد هم آمدند تا تصمیمات لازم جهت هر چه بهتر برگزار نمودن هشتمین دوره مسابقات قرآن”پرتو نور” را اتخاذ نمایند.

اهم مطالب عنوان شده در این نشست به شرح زیر می باشد:

مصوب گردید اسامی داوران دبیرخانه پسران تا پایان هفته به فرهنگی موسسه امام حسین علیه السلام ارسال گردد.

مصوب گردید فرهنگی موسسه از تیمهای شرکت کننده در مسابقه در روز افتتاحیه عکس دسته جمعی تهیه و به مدارس ارسال کنند.

مصوب گردید تا دو روز آینده گزارش آماری اخبار مدارس توسط مسئول سایت قرآن جناب آقای پردل تهیه و به موسسه ارسال گردد.

مصوب گردید نامه دستورالعمل اجرایی افتتاحیه و اختتامیه از طرف دبیرخانه دختران و پسران به موسسه  ارسال گردد و فرهنگی موسسه تا دو هفته مانده به برگزاری مسابقات به مدارس ارسال نمایند.

مقرر گردید دبیرخانه پسران تعداد نفرات برتر و تعداد کل دانش آموزان را به موسسه ارسال نمایند.

مصوب گردیدسین برنامه های اجرایی در مراسم اختتامیه در جلسه آینده که نیمه اول بهمن ماه است، تهیه و ارائه گردد.

مقرر گردید مدارس دخترانه و دبیرخانه پسران عکس های منتخب فعالیت های قرآنی مدارس تحت پوشش خود را که در کلیپ اختتامیه مورد استفاده قرار میگیرد تا تاریخ اول بهمن ماه به دبیرخانه دختران ارسال نمایند.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت