بازدید مسئول محترم فرهنگی موسسه امام حسین(ع) از کلاس های تخصصی قرآن- دبستان دخترانه امام حسین(ع) مشهد واحد یک

  • توسط
  • ۱۳۹۷-۱۰-۱۵
  • دیدگاه غیر فعال شده است

امام رضا علیه السلام فرمودند: قرآن را با صوت نیکو زینت دهید، زیرا که صوت نیکو بر زیبایی  قرآن می افزاید.

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم، بصیرمان کن تا از مسیر برنگردیم.

بهترین راه تشکر از خدا و شکر او استفاده صحیح از نعمت های اوست. اگر از عمرمان درست استفاده کنیم، اگر از دستمان در راه یاری دیگران، اگر از فکرمان در راه یادگیری علم و دانش و از چشم مان برای دیدن منظره های زیبای دنیا و خواندن قرآن و از پای مان برای رفتن به مکان های مقدس و جلسات مذهبی و با زبانمان حرف های خوب بزنیم و با گوش هایمان آیات قرآن را بشنویم و با قدرتی که خدا به ما عطا فرموده است هر روز کارهای خوب انجام دهیم شکر خدا را به جا آورده ایم.

با عنایت و لطف پروردگار متعال در راستای آموزش قرائت قرآن در هفتمین جلسه کلاس های تخصصی قرائت قرآن سرکار خانم دلیری کارشناسی امور فرهنگی موسسه امام حسین علیه السلام به همراه معاونت محترم پرورشی آموزشگاه سرکار خانم سیدان در کلاس حضور یافتند و از نحوه برگزاری جلسات آموزشی دیدن نمودند.

سرکار خانم دلیری با حضور در جمع قرآن آموزان مطالب ارزشمندی را در رابطه با قرائت قرآن و ثمرات و برکات آن در زندگی شخصی بیان نمودند. ایشان همچنین با یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران بالاخص استاد گرامی شهید موسوی که در زمینه فعالیت های قرآن تلاش داشتند از دانش آموزان درخواست نمودند تا با تلاوت سوره حمد و ذکر صلوات برای آرامش و شادی روح این عزیزان دعا کنند.

امیدواریم مسئولین محترم فرهنگی، همکاران گرامی و دانش آموزان عزیز در راه قرآن و مسایل دینی گامهای  موثر برداشته و در پناه حق سلامت و موفق باشند.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت