تدریس درس قرآن پایه چهارم خانم عبداله پور – دبستان غیردولتی پسرانه امام حسین (ع) – شهرستان تربت حیدریه

  • توسط
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۸
  • دیدگاه غیر فعال شده است

اِنَّ البَيتَ اِذا كَثُرَ فيهِ تِلاوَةُ القُرآنِ كَثُرَ خَيرُهُ وَ اتَّسَعَ اَهلُهُ وَ اَضاءَ لاَهلِ السَّماءِ كَما تُضى ءُ نُجومُ السَّماءِ لاَهلِ الدُّنيا؛

خانه‌اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده شود و براى آسمانيان بدرخشد چنان كه ستارگان آسمان براى زمينيان مى‌درخشند.

کتاب قرآن را که باز میکنی، با نوری از علم و ایمان مواجه می شوی که اگر به بان بها داده و آن را به وجودت راه دهی، این نور هم وجودت را روشنایی خواهد بخشید و تو را به اوج خواهد رساند. قرآن کتاب راهنماییست که می تواند انسان را از فرش به عرش برساند، قران همان نور هدایتیست که می تواند آدمی را متحول ساخته و از اون انسانی بهتر بسازد، انسانی که در جهان هستی مفیدتر و تاثیرگذارتر است.

روز شنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۰ خانم عبداله پور در زنگ قرآن پایه چهارم درس هفتم ” آشنایی با خط قرآن ” را تدریس نمودند . در این درس  معلم نکات مهم خط قرآن را تدریس نمودند . در این درس دانش آموزان یاد گرفتند  برخی از حروف به شکل دیگری نوشته می شود . برخی حروف روی هم نوشته می شوند . گاهی صدای ” ا ” به صورت  ”  ٰ ” نوشته می شود . صدای ” ا ” به صورت ”  ٰ-  ” روی ” و ” به صورت ناخوانا نوشته می شود . پس از تدریس درس دانش آموزان کلمات قرآنی را خواندند .

قبلی «
بعدی »

آمار سایت