تقدیر از دومین گروه برترین های قرآنی در هفته قرآن و عترت – دبستان غیردولتی پسرانه امام حسین (ع) – شهرستان تربت حیدریه

  • توسط
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۸
  • دیدگاه غیر فعال شده است

خانه اى که در آن قرآن فراوان خوانده شود، خیر آن بسیار گردد و به اهل آن وسعت داده شود و براى آسمانیان بدرخشد چنان که ستارگان آسمان براى زمینیان مى درخشند.

قرآن گنجینه ای دارد بی بدیل که اگر شروع کنی به خواندن آن کنی و در پی تک تک کلماتش تفکر ورزی، می توانی به این گنجینه دست پیدا کنی. این گنجینه احساس خوبی است که تمام وجودت را در بر می گیرد. اگر در این دنیا احساس خوبی داشته باشی، یعنی هر روز به سعادت نزدیک و نزدیکتر می شوی  .

روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۰ به مناسبت هفته قرآن و عترت از دانش آموزان  گروه دوم برتر قرآن تقدیر به عمل آمد . این مراسم ساعت ۱۰ صبح با حضور جناب آیت الله عصمتی امام جمعه محترم شهرستان ، مدیریت محترم دبستان جناب آقای وزین پور و معاونین محترم آموزشی جناب آقای علیخو ، جناب آقای عصاران و جناب آقای مرادی و همکاران اداری و آموزشی دبستان برگزار گردید . این مراسم با خواندن آیاتی چند از کلام الله مجید توسط  یکی از دانش آموزان آغاز گردید . سپس جناب آیت الله عصمتی در مورد اهمیت خواندن قرآن نکاتی به دانش آموزان بیان نمودند سپس با اهدا لوح و هدیه از دانش آموزان برتر قرآنی تقدیر به عمل آوردند .

قبلی «
بعدی »

آمار سایت