ارادت خاص دانش آموزان پایه اول به حضرت زینب (س) – دبستان دخترانه مشهد واحد یک

  • توسط
  • ۱۴۰۱-۰۹-۱۰
  • دیدگاه غیر فعال شده است

شیخ الفقهاء و المجتهدین آیت الله شیخ محمدعلی اراکی رضوان الله تعالی علیه، به این شکل صلوات می فرستاد:

« اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَه وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ السِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها وَ بِنتِهاَ المَظلُومَه بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ »: بارپروردگارا؛ بر فاطمه و پدر بزرگوارش و همسر گرامی‌اش و فرزندان عزیزش و آن رازی که در وجود او به ودیعه نهادی و دختر مظلومش، به تعداد آنچه دانش تو بر آن احاطه دارد، صلوات بفرست!

منظورشان از « السِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ» حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و منظور از « بِنتِهاَ المَظلُومَه» حضرت زینب کبری صلوات علیها بود.

دنیاست کنون غرقِ سرور و نعمات از خاک رسد،  زمزمه ها و نغمات از یمن قدوم زینب (س) آید،  اینک از عرش خدا صوت سلام و صلوات

سکینه و وقار آن حضرت را به خدیجه کبری و عصمت و حیائش را به فاطمه زهرا سلام الله علیها و فصاحت و بلاغتتش را به علی مرتضی و حلم و بردباریش را به حسن مجتبی و شجاعت و قوت قلبش را به حضرت سید الشهدا (سلام الله علیهم اجمعین)همانند نموده اند.

به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت خانم حضرت زینب کبری(س)، همزمان با 9 آذر ماه 1401، به همت مربی محترم قرآن “سرکار خانم قانع” در پایه اول فعالیتی هایی بصورت سرودن شعر و نقاشی تصویر زیبا انجام پذیرفت و در مورد این بانوی بزرگوار گفتگو و صحبت هایی صورت گرفت و در کلاس اول یک، یکی از مادران گرامی برای دختر گلشون که نام زیبای زینب داشت و دوستانش هدیه هایی آوردند و از این عزیزان پذیرایی بعمل آمد.

با آرزوی سلامتی وموفقیت برای این عزیزان و انشاءالله مورد قبول حق و خانم حضرت زینب (س) واقع شود.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت