آغاز طرح در سایه سار قرآن

  • توسط
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۳
  • دیدگاه غیر فعال شده است
خداوند متعال برای هر پیامبری معجزه ای قرار داده که او را به واسطه آن تایید می کند و راستی کلامش را با آن آشکار می سازد و برای پیامبر عظیم الشان ما، محمد مصطفی(ص)، معجزات زیادی قرار داده است که بزرگترین و با عظمت ترین آن ها قرآن کریم است. بی تردید این قرآن زیباترین و کامل ترین جلوه جمال الهی و ثقل اکبر رسالت و معجزه ابدی نبوت است. ما نیز با تمسک به قرآن و ولایت به عنوان طلایه داران دفاع از آموزه های سعادت بخش اسلام و با الهام از قرآن و عترت برای دستیابی به حیات طیبه برآن شدیم تا نهال کودکانمان با نور قرآن و ولایت پرورش یابد و به سوی خورشید حقیقت سربرکشد، تا نظاره گر هدایت این امیدان انقلاب باشیم.
همزمان با میلاد باسعادت نبی اکرم، بهانه خلقت، قرآن ناطق، پیامبر رحمت و مهربانی محمد مصطفی(ص) و ششمین پیشوای اهل ولا امام جعفر صادق(ع)، امروز دوشنبه 13 آذر ماه96 طرح در سایه سار قرآن که تلاوت قرآن در پایه های چهارم و پنجم می باشد، به شکل بسیار باشکوهی آغاز گردید.
در این طرح که با هدف انس باقرآن و آموزش آداب تلاوت قرآن می باشد، حاملان قرآن صفحاتی از مصحف شریف را که به صورت ورقه ای لمینت آماده شده را بین هم کلاسی های خود توزیع نمودند و همزمان تواشیح زیبایی در سالن آموزشگاه طنین انداز شد و همگان در زمان تعیین شده به تلاوت آیات نورانی کلام الله مجید مشغول شدند. در انتها حاملان قرآن همزمان با پخش دعای پایان تلاوت صفحات قرآن را جمع آوری نموده و در صندوقچه مخصوصی قرار دادند.
لازم به ذکر است این طرح دوشنبه هر هفته راس ساعت 10:00 صبح تا پایان سال تحصیلی اجرا خواهد شد.
اللهم نور قلوبنا بالقرآن
اللهم زین اخلاقنا بالقرآن
اللهم البسنا بخلعة القرآن
اللهم الرزقنا شفاعة القرآن
قبلی «
بعدی »

آمار سایت