حضور پرشور دانش آموزان در هشتمین دوره مسابقات قرآن پرتو نور

  • توسط
  • ۱۳۹۷-۱۲-۰۲
  • دیدگاه غیر فعال شده است

خوشا به حال هر کسی که دلش رحلی است برای تو .

آنان که وقتی ترا می خوانند چنان حظ می کنند ،‌ گویی که قرآن همین الان به ایشان نازل شده است. آنچه ما با قرآن کرده ایم تنها بخشی از اسلام است که به صلیب جهالت کشیدیم.

تلاوت، مقدمه انس با قرآن ، کلام پروردگار مهربان است. خواندن و نگاه به آیات آن، زنگار را از دل می زداید و انسان با تلاوت هر آیه، پله ای از نردبان معنویت را طی می کند. این تـلاوت، خود زمینه انس را فراهم می آورد.

مقام معظم رهبری مدّ ظله در این باره می فرماید: من بارها گفته ام، باز هم می گویم: ما تلاوت برجسته قرآن را در این کشور دنبال می کنیم، برای این که اُنس با قرآن و تلاوت قرآن در بین مردم عمومیت پیدا کند. عزیزان من! باید با قرآن اُنس پیدا کنید.

به حول و قوه الهی و در پناه و لوای آقا امام زمان عجل الله فرجه الشریف هم اکنون چهارشنبه اول اسفند ماه۹۷ شاهد حضور پرشور و بانشاط حافظان و قاریان قرآن جهت شرکت در مسابقات قرآن پرتو نور در مجتمع فرهنگی تفریحی هویزه میباشیم.

دانش آموزان عزیز از شهر مقدس مشهد و شهرستانهای استان خراسان رضوی پس از پذیرایی و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و تهیه عکس یادگاری با مسئولین محترم موسسه و دبیرخانه به محل برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن هدایت شدند.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت