برگزاری مراسم افتتاحیه هشتمین دوره مسابقات قرآن پرتو نور

  • توسط
  • ۱۳۹۷-۱۲-۰۲
  • دیدگاه غیر فعال شده است

حضرت رسول ( ص): با قرآن مانوس باشید و آن را پیشوا و رهبر خویش قرار دهید که قرآن گفتار خدای جهانیان است که از اوست و به سوی او باز می گردید.

با فرا رسیدن موعد هشتمین دوره مسابقات قرآن پرتو نور این مسابقات در محل نمازخانه مجتمع فرهنگی تفریحی هویزه رأس ساعت ۹ صبح اول اسفند ماه ۹۷ آغاز گردید.

در این مراسم مسئول محترم فرهنگی موسسه سرکار خانم دلیری، مدیران محترم مدارس امام حسین علیه السلام و مدارس حمایتی، همچنین معاونین عزیز و مربیان قرآن حضور داشتند.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیات نورانی وحی توسط دانش آموز کوثر شوکتیان قاری ممتاز دبیرخانه دختران، میهمانان عزیز به رسم ادب رو به حرم مطهر رضوی ایستاده و صلوات خاصه امام رضا علیه السلام را زمزمه نمودند، در ادامه سرود پر افتخار میهن عزیزمان پخش و مدعوین به احترام آن به پا خاستند، پس از آن مجری محترم برنامه سرکار خانم آل سیدان نکاتی در رابطه با نحوه برگزاری مسابقات برای حضار بیان کردند و از مدیریت محترم دبستان دخترانه واحد ۱ سرکار خانم فغانی دعوت نمودند در جایگاه حضور یافته و در ارتباط با فعالیت های اجرایی دبیرخانه خدمت میهمانان عزیز گزارشی را ارائه نمایند.

سرکار خانم سرابی مجری توانمند کودک برنامه های شادی را ویژه دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات اجرا کردند. در انتها دانش‌آموزان هر رشته به محل برگزاری مسابقه راهنمایی شدن

 

قبلی «
بعدی »

آمار سایت