برگزاری هشتمین دوره مسابقات قرآن پرتو نور

  • توسط
  • ۱۳۹۷-۱۲-۰۲
  • دیدگاه غیر فعال شده است

رهبر معظم انقلاب مدّ ظله می فرماید:اگر جوان مسلمان با قرآن اُنس پیدا کند و فرصت تدبّر در قرآن را به خود بدهد، بسیاری از شبهات دشمنان بی اثر خواهد شد. اگر با قرآن اُنس پیدا کنید، می بینید که دل و جان شما نورانی می شود. به برکت قرآن، بسیاری از ظلمات و ابهام ها از قلب و روح انسان زدوده می شود.

بعد از اجرای باشکوه و زیبای مراسم افتتاحیه دانش آموزان به محل اجرای مسابقه در آلاچیق ها هدایت شدند. دانش آموزان رشته ترتیل و صحت قرائت نماز در آلاچیق مخصوص، رشته قرائت و روخوانی در محل نمازخانه مجتمع و رشته حفظ نیز در آلاچیق دیگری به رقابت سالم و معنوی با سایر همسالان خود از دیگر مدارس استان پرداختند.

شایان ذکر است هیئت داوران خانم ها راضیه دلالی نژاد و کمالی در رشته قرائت، خانم ها بیگی و مرضیه دلالی نژاد در رشته حفظ و خانم ها طاهره باردل و مرضیه باردل در رشته‌های ترتیل و صحت قرائت نماز داوری این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.

در پایان مسابقات مسئول محترم فرهنگی موسسه سرکار خانم دلیری، مدیریت محترم دبیرخانه سرکار خانم فغانی و معاونت پرورشی سرکار خانم آل سیدان در جلسه ای با داوران محترم نتایج عملکرد شرکت کنندگان در مسابقات را مورد بررسی قرار دادند.

قبلی «
بعدی »

آمار سایت